آخرین اخبار
کد مطلب: 80795
کي‌روش: کريمي بالهاي خوبي براي پرواز دارد
تاریخ انتشار : 1393/07/03 20:48:18
نمایش : 1435
کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران از لحظاتي پيش در نشست خبري علي کريمي را به عنوان دستيار خود معرفي کرد.
مشروح صحبتهاي کي‌روش را به صورت زنده در "ورزش سه" بخوانيد:

اول از همه خوشامد مي‌گم به حاضرين. ما مي‌خواهيم خبري را به اطلاع شما برسانيم. ما مي خواهيم علي کريمي را به عنوان عضو جديد تيم ملي به شما معرفي کنيم. من افتخار داشتم با علي کريمي به عنوان بازيکن کار کنم. او کمک زيادي به ما کرد براي اينکه به جام جهاني صعود کنيم. من بعد از توصيه فدراسيون فوتبال تصميم گرفتم کريمي در کادر من حضور داشته باشم و مي خوام از او تشکر کنم براي حضور زودهنگام در جمع ما در حالي که تازه از فوتبال خداحافظي کرده است. من شخصا از آقايان کفاشيان و نبي براي اين دعوت تشکر مي‌کنم.

دانشم را به نسل تازه مربيان ايراني مي‌رسانم

انگيزه من از دعوت کريمي ، اين است که همه دانشم را به نفرات بعدي منتقل کنم. اين ميراث چيزي است که بايد به نسل تازه مربيگري در ايران برسد.

هدف اولمان جام ملت‌هاست

هدف اول ما جام ملتهاي آسيا خواهد بود. ما بايد سريعتر حرکت کنيم و عجله کنيم چون رقباي ما مشغول آماده سازي مي‌باشند.

مهمترين رقيب ما در مرحله اول امارات متحده عربي است که 7 بازي دوستانه را تدارک ديده اند؛ همين طور قطري ها که شش بازي را برنامه ريزي کرده‌اند. بحرين هم در شش بازي دوستانه شرکت مي‌کند و البته همه اين تيم‌ها جام خليج فارس را هم پيش رو دارند. همانطور که متوجه شديد ايران حتما بايد برنامه آماده سازي جام ملتها را به بهترين نحو انجام بدهد.

هواداران کمک کنند

هواداران فوتبال هرچه متحدتر کمک کنند به تيم ملي براي موفقيت در رقابتهاي آسيايي. جايي که همه هدف ماست. باز هم از شما و البته از علي کريمي ممنونم و براي او بهترين آرزوها را در مسير مربيگري خواهم داشت .

کريمي انگيزه و تعهد لازم را دارد

همه بازيکنان بزرگ پتانسيل تبديل شدن به مربي بزرگ را ندارند اما زماني که علي را در زمين ديدم، به نظر من او ويژگي هاي لازم را دارد. فاکتورهاي لازم، هوش و ذکاوت و احاطه فني او به فوتبال و البته توانايي رهبري و تعهد اوست. وقتي داشتم اين انتخاب را انجام مي دادم به اين دليل بود که او جوان است و طراوت لازم را دارد. بنابرچيزي که از علي در ذهنم دارم و با توجه به تعهد کاملي که کريمي در دوران جام جهاني داشت او را انتخاب کردم. علي اين توانايي را دارد که بتواند به بازيکنان جوان تيم ما تجربه بين المللي اش را انتقال بدهد. ما قدم به قدم با يک مربي جوان و بازيکنان جوان ما مي توانيم ويژگي هاي جديدي براي فوتبال ايران به ارمغان بياوريم. اگر فقط محبوبيت کريمي در ذهن ما بود، کارهاي ديگري مي کرديم. علي تشنه يادگيري است . ما شخصي را انتخاب کرديم که اعتقاد و انگيزه شروع کار خواهد داشت. علي کريمي بالهاي خوبي براي پرواز دارد .

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس